Wednesday, July 12, 2017

Ν. Γιανναδάκης: "Ο αθλητισμός στην Ελλάδα έχει σίγουρα λαμπρό μέλλον"


"Οι δυσκολίες κάνουν κάποιους ανθρώπους να σπάνε. Άλλους, να σπάνε ρεκόρ". Μέσα από τα λόγια του Ουίλιαμ Άρθουρ Γουόρντ μπορεί να διακρίνει κανείς ότι οι δυσκολίες πολλές φορές αποτελούν ουσιαστικά μία "τυπική διαδικασία" για τους δυνατούς ανθρώπους που θέλουν να πετύχουν. Στην περίπτωση του Νικόλα Γιανναδάκη η ηλικία (40ετ.) δεν αποτελεί εμπόδιο για να σταματήσει να βαδίζει στον δρόμο των επιτυχιών. Ο δρομέας που υπήρξε και μέλος της Εθνικής ομάδας των 100-200 μέτρων και νυν προπονητής στίβου, μίλησε στο Στέφανο Γκαναδάκη και στο ΙΕΚ ΑΚΜΗ Ηρακλείου.
Όταν ένας αθλητής καταφέρνει να συνδυάσει το προπονητικό κομμάτι με το αγωνιστικό, σίγουρα δε θα μπορούσα να μην τον ρωτήσω, "πως καταφέρνει να συνδυάζει και τις δύο αυτές αρμοδιότητες"."Δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα αλλά επειδή εδώ και 25 χρόνια ο πρωταθλητισμός αποτελεί μέρος της ζωής μου, βρίσκω χρόνο και για τα δύο. Περισσότερο σαν προπονητής πλέον".
Υπήρξες μέλος της Εθνικής ομάδας και αυτό είναι προς τιμήν για εσένα αλλά και για κάθε αθλητή που πετυχαίνει κάτι ανάλογο. Πως αισθάνθηκες γι' αυτό σου το επίτευγμα;"Έχω φορέσει τη φανέλα της Εθνικής πολλές φορές. Ήμουν, μέρος της Εθνικής ομάδας πάνω από δέκα χρόνια. Από την κατηγορία παίδων μέχρι και των ανδρών. Είναι κάτι που δύσκολα το περιγράφεις με λόγια. Νιώθεις υπηρηφάνεια που εκπροσωπείς την χώρα σου".
Μέσα από τα δικά σου μάτια, θέλω να μου πεις, πως βλέπεις τον αθλητισμό στην Ελλάδα. Πιστεύεις ότι ο στίβος έχει μέλλον;"Ο αθλητισμός στην Ελλάδα έχει σίγουρα λαμπρό μέλλον και αυτό έχει αποδειχθεί πολλές φορές μέσα από τις διακρίσεις που έχουν πετύχει οι πρωταθλητές μας. Φυσικά, τα αγωνίσματα του στίβου, είναι τα πιο αδικημένα σε σχέση με το ποδόσφαιρο και το μπάσκετ. Κατα τη γνώμη μου, θα πρέπει να υπάρξει στήριξη από τους χορηγούς ή από την πολιτεία".
Θα ήθελα να μου πεις, λίγα λόγια, για τη συμμετοχή σου, στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα διαχρονικών αθλητών που έλαβε χώρα στον Άγιο Κοσμά."Τώρα έχω μεγαλώσει ηλικιακά και αγωνίζομαι (κυρίως) σε αυτούς τους αγώνες. Όποτε μπορώ και μου το επιτρέπουν οι υποχρεώσεις μου, συμμετέχω και στους κανονικούς. Το περασμένο Σάββατο πραγματοποιήθηκε η διοργάνωση και έκανα Πανελλήνιο ρεκόρ στα 200 μέτρα".
Μετά από μία μακροχρόνια πορεία στο χώρο του αθλητισμού, ποια θεωρείς τη μεγαλύτερη επιτυχία σου;"Καταρχάς, θεωρώ ότι η μεγαλύτερή μου επιτυχία, είναι η ενασχόλησή μου με το στίβο. Δε θα τον άλλαζα με τίποτα. Η 6η θέση στην παγκόσμια γυμνασιάδα μου έδωσε τη δυνατότητα να περάσω σε όποια σχολή θέλω και να γίνω καθηγητής φυσικής αγωγής της Περιφέρειας Κρήτης".
Ο Νικόλας Γιανναδάκης, αποτελεί πρότυπο για πολλά παιδιά. Ας ελπίσουμε ότι η νέα γενιά θα ακολουθήσει τα χνάρια του όπως και πολλών ακόμα μεγάλων αθλητών οι οποίοι άφησαν το στίγμα τους στο χώρο του αθλητισμού για την θέληση αλλά και για το ήθος τους.

Στέφανος Γκαναδάκης 
τελειόφοιτος δημοσιογραφίας